czwartek, kwietnia 22, 2010

Polonia sydnejska uczciła pamięć ofiar katastrofy samolotu rządowego pod Smoleńskiem

____________________________________________________

Wiersz przesłany przez pana kpt. ż. w. Krzysztofa Romowicza:

Nie jestem już żaden smarkacz,
Głowa pokryta siwizną.
Nie zagłosuję na Bronka,
Bo zbyt Cię kocham Ojczyzno.

Nie jeden ciężar na barkach
Dźwigałem, znosiłem trudy.
Nie zagłosuję na Bronka,
Bo dość mam kłamstw i obłudy.

Gdy spytasz mnie, niedowiarka
Dlaczego? Wyznam ci szczerze:
Nie zagłosuję na Bronka,
Bo w wasze cuda nie wierzę.

Skąd wiem, że to wybór niedobry?
Bo widzę, że Polska ginie,
Bo ktoś chce by tutaj znowu
Rządziła Merkel z Putinem.

Nie chcę mieć Prezydenta,
Z partii co dla wygody,
Wyprzeda Polskę szubrawcom
By sobie "pokręcić lody".

Na Bronka nie oddam głosu,
Za czasy, gdy był ministrem,
Za interesy dziwaczne,
WSI sprawy nieczyste.

Za to, co wciska Polakom
Oraz pozwala i sprzyja,
Robić te wszystkie szubrawstwa,
Piewcy penisa i ryja.

Za to, co wtedy szyderczo
Prezydentowi przytykał,
Kiedy weń snajper nie trafił,
Że zamach był jak wizyta.

Nie pójdę na Bronka głosować,
Bo w was jest obłuda i pycha,
Bo przez was afery, lewizna,
Koledzy Rycha i Zbycha.

Dziś w duszy mej zakamarkach,
Odkrywam decyzji sedno,
Na Bronka nie zagłosuję,
Bo nie jest mi wszystko jedno.

Wybaczcie drwinę i sarkazm,
Patriotyzm z wiekiem się zwiększa,
Ja zagłosuję na Jarka,
Bo Polska jest najważniejsza.
______________________________________________

Żałobna Msza Święta w sydnejskiej Katedrze w obiektywie Tomka Koprowskiego.
Niedziela 18 kwietnia 2010r, godz. 18.00









foto Tomek Koprowski
__________________________________________________

Więcej zdjęć na: www.fotogaleriaradia2000fm.blogspot.com